sobota, 26 października 2013

Wstęp

Annyeonghaseyo~!
Po raz pierwszy publikuję swój twór na blogu i mam nadzieję, że dobrnę do końca. Życzcie mi powodzenia!
Pomysł na to opowiadanie wziął się z chęci na napisanie czegoś, w czym występowaliby członkowie mojego ulubionego koreańskiego zespołu B.A.P, więc, jak się łatwo domyślić, są oni najważniejszymi postaciami. Opowiadanie nie jest o kpopie! Wykorzystuję jedynie imiona, wygląd i parę faktów związanych z prawdziwymi ludźmi. Jeśli jednak komuś nie pasuje dobór postaci, zawsze może wyobrazić sobie na ich miejscu kogoś innego. c:
Dlaczego taki tytuł? Ponieważ pisany przeze mnie fanfic nie jest podzielony na rozdziały i występują ciągłe przeskoki z punktu widzenia jednego bohatera na drugi (a bohaterów jest dosyć dużo), całość może sprawiać wrażenie chaotycznej. Mam jednak nadzieję, że się spodoba.
Akcja dzieje się w Korei Południowej, toteż mogą występować pewne zjawiska/słówka charakterystyczne dla tego kraju. Nie martwcie się, że nie znacie ich znaczenia - przed tekstem będę dodawać krótkie wyjaśnienia.
Życzę przyjemnego czytania ^u^
HWAITING!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz